pirmdiena, 2014. gada 20. janvāris

Bērie, sirmie, dūkanie...

Kabiles bibliotēkā apskatāma kabilnieces Veltas Zariņas zirgu kolekcija(vairāk kā 50 zirgi).
      "Es esmu tikai zirgs, bet mana sirds ir silta un un patiesa. Es gribu strādāt visgrūtāko darbu tev par prieku. Labas auzas, siens un svaigs ūdens ir viss, ko vēlos, un siltu, sausu guļas vietu, kur varētu atpūsties...Nerausti grožus un nesit mani nevajadzīgās dusmās, bet uzmundrini manu noskumušo prātu ar maigu balsi un roku...Beidzot, mans mīļais draugs, ja es palieku vecs un vārgs, nepārdod mani svešam un nežēlīgam cilvēkam...bet dod man pelnīto iespēju- viegli un bez sāpēm nomirt...Arī citi radījumi lūdz to pašu no cilvēka-pēc cilvēcīgas apiešanās." (fragments no Paula Lejiņa "Zirga lūgšanas")

1 komentārs:

Padures biblioteka teica...

Vārdi no sirds un skaista, interesanta izstāde, kā radīta Zirga gadam!